Etterlysning - vi trenger litt hjelp!

Postet av Birkenes IL den 6. Aug 2020

Har du en EKT brikke liggende og hvile i skuffen?

Fargen kan være forskjellig fra bildet, men det gjelder IKKE de brikkene vi delte ut til rekrutter. De kan dere beholde hvis dere har lyst. Hvis ikke så tar dem gjerne i retur, for videre utlån til nye rekrutter.

Bakgrunnen er følgende:

Nye brikker koster fra kr. 620.- pr. stk. De har en levetid på 10-15 år. Vi har valgt å bruke utlånsmetoden for å ikke belaste våre medlemmer med den ekstra kostanden.

De fleste av oss som "løper" mest ( ikke fortest) har egen brikke, men styret ønsker at det skal være en frivillig ordning. Det kan være vi kommer til å vurdere depositum på utlånsbrikker, men det vil være avhengig av om vi får inn igjen noen brikker som ligger passivt hjemme i krok og som kan komme til nytte igjen.

Nå har vi tatt i bruk EKT system på nærløpene våre. Det kan også være at vi vil bruke det internt i flere sammenhenger. På den måten kan vi utvikle sporten vår ved å ta i bruk ny(gammel) teknologi.

For at vi skal få en effektiv bruk av det elektroniske systemet, så bør de fleste av de aktive medlemmene våre ha sin egen brikke. Enten privateid eller utlånt av O-gruppa, men vi er avhengig av en viss rotasjon på brikkene.

Så har du en brikke?

Ta den i bruk igjen ved å begynne å delta igjen eller lever den inn til enten Espen, Trygve, Bjørn, Guttorm eller undertegnede.

Så slipper vi suppleringskjøp, fordi det er stor mulighet for det kommer nye EKT systemer i nærmeste fremtid og da står vi foran en større investering.

O-gruppa