Veivalg - vårt O-tidskrift

Postet av Birkenes IL den 18. Jan 2019

Hei, Vi har fått et klubbtilbud på fagtidsskriftet "Veivalg". Bladet handler kun om orientering med fokus på alt som er interessant for oss O-løpere. Det kan være løp, løpere,VM 2019 og utvikling av idretten vår.

Hvis det er interesse for å abonnere på bladet så meld tilbake til meg. Slik at vi kan få ordnet det praktiske rundt bestilling.

Under ser dere tilbudet til dere som medlemmer. Det drypper også litt inn i klubbkassa.

Mrk: jeg ber ikke om oppretting av klubbkode før jeg ser om det er noen som er interessert

Klubbtilbud

Alle klubbens medlemmer får tilbud om en redusert pris på abonnement på Veivalg

• Opprinnelig pris på abonnement, kr. 560,- per år
  • Tilbud til klubbens medlemmer: 2 år for kr. 840,- / 1 år for kr. 460,-
  • Klubben mottar kr. 200 per nye abonnent som signerer for 2 år og kr. 100,- for de som signerer for 1 år. Dette gjelder da kun medlemmer som ikke abonnerer på Veivalg fra før.

Organisering

• Vi oppretter en klubb-kode som medlemmer oppgir ved bestilling per e-post. Bestillinger kan sendes tilveivalg@aboservice.no, (sett meg opp som kopi)merkes med «Birkenes IL Orientering» og 1 eller 2 år.
  • Klubben sender ut e-post med informasjon om klubbtilbudet til medlemmer og promoterer ellers tilbudet slik dere synes er hensiktsmessig.
  • Veivalg holder klubben orientert om antall bestillinger og innbetalinger som har blitt oppgitt med rett kode
  • Avregning per 29.03.19

Inkludert i abonnementet

• 10 utgaver over 2 år (inkludert årets VM-utgave)