Treningsløp m/ Klubbmesterskap - 2017

Postet av Birkenes IL den 8. Jun 2017

Viktig presisering!

I den første terminlisteutgaven stod det Rennehaven, riktig skal være Rennemoen 20 ( Espen Birkenes).

I år blir det også sommeravslutning, fordi det siste treningsløpet kommer for tett opp i Jukola turen til vår unge og håpefulle.

Det er fint hvis de fleste kan starte litt rundt 17.30, for da kan vi ha en enkel premiering av årets vinnere/deltagere.

Det blir ulidelig spennende om hvem som drar hjem seieren i årets viktigste løp. Unggutta har ligget i hard trening til Jukola, og har toppet formen. her kan det stå om sekunder.

Hva skjer i dameklassen, kan noen av damene ha gjort det samme? Det ble observert noen i skogen på nærløpet i går. Kan det være en finpuss av formen?

Resultatene fra nærløpet kan leses her: http://eventor.orientering.no/Events/ResultList?ev...

Styret skal sørge for litt ekstra ramme rundt arrangementet.

Alle som deltar på treningsløp både medlemmer og ikke medlemmer er selvfølgelig velkomne!